Sabtu, 20 November 2010

MAJLIS HARI JADI PPKI SK DEWAN BETA











Majlis Hari jadi kelas PPKI Sk Dewan Beta adalah acara penutup tirai aktiviti sepanjang tahun 2010. Majlis ini telah diadakan pada 10 November 2010 di Kelas PPKI Sk Dewan Beta. Walaupun "venue" majlis diadakan di kelas sahaja dan hanya peringkat dalaman sahaja... majlis tetap bermakna dan meriah dengan pengisian aktiviti yang menarik semasa majlis tersebut dijalankan. Perhiasan majlis dan kostume hari jadi menjadikan majlis bertambah meriah.

Antara aktiviti yang dijalankan.. mencari barang tersembunyi, permainan mengesan bunyi, persembahan murid tarian Chicken dance " serta tarian poco-poco dan sebagainya. Acara kemuncak ialah menyanyi lagu harijadi, meniup lilin dan memotong kek...

1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru? Share catanan2 sekolah atau e-books?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dm files lain dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam